Παρασκευή 18 Σεπτεμβρίου 2015

Στην τάξη βαρετά, ή στο εργαστήριο δημιουργικά;



Διαχωρισμοί μιγμάτων: Στην τάξη βαρετά, ή στο εργαστήριο δημιουργικά;

Διαχωρισμοί μιγμάτων: ένα κομμάτι της ύλης που συνήθως διδάσκεται στην τάξη και τον πίνακα, ανούσια, βαρετά με τους μαθητές τις περισσότερες φορές να μην αντιλαμβάνονται τη σημασία, το νόημα και κυρίως την προέκταση στην καθημερινότητά τους.Γιατί άραγε να γίνονται στην τάξη, την έδρα και τον πίνακα; Ένα κομμάτι της ύλης που οι μαθητές πρέπει να ανακαλύψουν στο εργαστήριο.
 Διήθηση, διαχωρισμός με μαγνήτιση, χρωματογραφία, φυγοκέντριση (με τη βοήθεια της αντίστοιχης χειροκίνητης συσκευής που υπάρχει στα εργαστήρια),  απόσταξη, μπορούν να αποτελέσουν ξεχωριστή εργαστηριακή εμπειρία και πηγή μάθησης για τους μαθητές...